Jednání Rady MČ Dolní Chabry dne 14.12.2015

Rada městské části Praha – Dolní Chabry se schází přibližně každých 14 dnů, aby řešila záležitosti běžného chodu obce.  Členy rady jsou pánové Miroslav Malina, Martin Cutych, Josef Malý, Jaroslav Vokáč a František Křivánek. Níže naleznete souhrn bodů z  jednání rady, který bychom vám chtěli přinášet pravidelně.

Rada MČ dne 14.12.2015 – zápis č. 23/15/RMČ ze dne 14.12. 2015

  • Rada vzala na vědomí žádost Úřadu práce ČR o souhlas obce o pomoc v hmotné nouzi pro pana T.Š. a pověřila starostu prověřením žádosti za účasti právního poradce.
  • Rada souhlasila s vydáním dodatku č. 3 ke zřizovací listině příspěvkové organizace MŠ Chaberáček. Účelem dodatku je uvedení názvu organizace ve zřizovací listině do souladu s obchodním rejstříkem.
  • Rada akceptovala platbu nájemného za nebytový prostor nájemcem T-Mobile a.s. (na budově školy), který za rok 2015 zaplatil nájemné navýšené o inflaci.
  • Rada schválila vypsání záměru na pronájem pozemku – postoupení nájemní smlouvy na pozemek  parc. č. 1462/3 o výměře 120 m2 v ulici Údlická (za restaurací U Trumpety doprava – slepá ulice). Pozemek slouží jako zázemí rodinného domu. Dle výpisu z katastru nemovitostí je u pozemku zápis duplicitního (nevyjasněného dvojího)  vlastnictví, a to HLMP a dvojice Karla Klečáka  a Zdenky Rovenské každý z jedné poloviny.
  • Rada vzala na vědomí žádost o stanovení podmínek pro přijímání dětí do ZŠ Praha – Dolní Chabry a souhlasila s kritérii přijímání žáků do 1. ročníků základního vzdělávání pro školní rok 2016/2017 (kritéria jsou na webových stránkách www.zschabry.cz)
  • Rada schválila sazebník úhrad za náklady vynaložené při poskytování informací MČ Praha – Dolní Chabry. (Sazebník nemáme k dispozici ani na webových stránkách úřadu. Měl by být na úřadě.)
  • Rada souhlasila s pronájmem nebytových prostor divadelnímu spolku DIVOCH a pověřila starostu podpisem smlouvy. (Bližší podmínky nájmu nemáme k dispozici.)
  • Rada souhlasila s havarijní výměnou rozdělovače topení v ZŠ Spořická – objekt technického vybavení (tělocvična, šatna, kuchyně a jídelna) v souladu s nabídkou firmy INSTAMA s.r.o. a pověřila starostu podpisem smlouvy.
  • Rada souhlasila s přiznáním mimořádné odměny ředitelce ZŠ za práci nad rámec pracovních povinností v roce 2015. Odměna bude vyplacena ze mzdových prostředků ZŠ v souladu s příslušnými předpisy. Výše odměny je obsažena v neveřejné příloze usnesení.
  • Rada souhlasila se změnou kódu využití území pozemku parc. č. 1308/28, o výměře 1080 m2, z hodnoty OP (orná půda) na hodnotu OB-B (čistě obytné). Podmínkou je předložení žádosti se změnou kódu využití pozemku.
  • Rada souhlasila s udělením finančního daru ve výši 8.100,- Kč (výtěžek z adventního koncertu – Kantoři) na Fond ohrožených dětí klokánek a pověřila starostu podpisem darovací smlouvy.
  • Rada souhlasila s žádostí spolku Klub seniorů a.s. Zakládání staveb – VS na pronájem prostor kavárničky v KC CHD dne 13.1.2016 od 14 do 16 hodin a stanovila částku za nájem prostor ve výši 1.000,- Kč (součástí pronajatých prostor bylo i užívání kuchyňského koutu)
  • Z bodů různé: upřesnil se termín zasedání redakční rady Chaberského zpravodaje, probraly se stížnosti pana Procházky na nahnutou dopravní značku v ul. Křimovská, paní Šušákové na malé množství odpadkových košů na psí exkrementy, proběhla informace ohledně firmy RENASTAV s.r.o. o dokončení povrchových úprav zadláždění, opravení chodníků a oprava jedné hřbitovní zdi (detaily neznáme).

Celý oficiální zápis k dispozici na elektronické úřední desce www.dchabry.cz

Napsat komentář